Arta ştanţelor neconvenţionale îţi sare în ochi numai dacă le urmăreşti pe ziduri, mai mult sau mai puţin părăsite, dacă le simţi mesajul. Ele au în spate o cultură tendenţională dar tăcută. Sunt hieroglife, cuneiforme, pictograme pentru iniţiaţi, ale unei tinereţi care ripostează şi transmite mesaje culturale, politice, economice viguroase, direct în ochii tăi, a grăbitului.

Dacă, a te uita pe garduri crezi că e o ocupaţie a celui care pierde timpul…noi credem că e una a atenţiei. Cel mai mirabil pentru noi a fost că această atenţie este extrem de redusă…la subliminal, la mesajul abia schiţat. Ne-am învăţat cu violenţa reclamelor într-atât, încât nu mai vedem semnele mici de atenţionare. Ne uităm doar la ce e mare…

Şi aceste ştanţe, aceste semnături personale [fiecare e a altui autor, reprezintă un autor] ale unor anonimi cu mesaj, sunt o cenzură sau o replică adusă grăbiţilor, care nu mai citesc nici ceea ce se vede.

Doar câteva exemple…

DSCF1195 -

DSCF1196 -

DSCF1197 -

DSCF1198 -

DSCF1236 -

DSCF1237 -

DSCF1245 -

DSCF1246 -

DSCF1247 -

DSCF1248 -

DSCF1249 -

DSCF1250 -

DSCF1251 -

DSCF1252 -

DSCF1253 -

DSCF1254 -

Despre semnificaţiile lor…altă dată. Poate ne ajutaţi şi dv. sau chiar autorii lor.

De ce nu?!

Pr. Dorin.

Did you like this? Share it: