Sintagme de… bărbat

Barbatul ca produs

Cornel George Popa, Bărbatul ca produs. Cum pot fi cucerite femeile. Ghidul bărbatului tânăr, Ed. Fundaţiei Pro, Bucureşti, 2005, 295p.

Fericire carnală [14]; indicaţii otrăvite [ 15]; deschidere creativă [23]; clişeu faraonic [28]; [autorul denigrează Scriptura şi este evoluţionist…dar ştie să scrie în contratimp; ştie să scrie pentru azi…şi am putea învăţa de la el acest lucru]; fragil ca iaurtul [ 48]; pasiuni maladive, neuroastenizante = relaţiile de dragoste cu parteneri isterici [58];

„tâmpenia înseamnă inadecvare” [73]; gladiatorii moderni ai sexului = actorii porno [78]; „trăim într-o seră planetară” [82]; „cireşele se vând cu gura” = dacă trebuie să cumpăr o cireaşă trebuie să o gust [83]; „competiţia ascute instinctele” [84]; curiozitatea seamănă cu foamea [85]; „o tăcere aproape ostilă” [ 88]; „confundăm indiferenţa cu amabilitatea” [102]; „pliurile minţii” [113]; specialişti la pescuit în lighean [ 117]; „buldozerul echilibrului”, „terminatorul păpădiilor”, „războinicul mieilor” [118].

Specialişti în sardele la cutie [ 118]; „imbecili cu program”, „poveste cvasiverosimilă” [120]; golanul zâmbăreţ = cel care e într-o continuă atenţie asupra prăzii feminine [123]; discreţie rapidă [124]; „porci manieraţi” = bărbaţii care se fac că nu mai cunosc pe cele cu care s-au culcat [125].

Gigoloii sunt dezacordurile gramaticale ale bărbaţilor cuceritori [ 125]

[urmează]

Pr. Dorin.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *