Când 9 AM ne-a trimis astăzi news-urile, prima dintre ele – adică cea mai importantă problemă, ştire, ocupaţie a României – erau chiloţii roşii ai doamnei Mihaela Rădulescu din spotul, între gilimele, antifumat, pentru că el e pro-masturbatoriu.

Unul din cele trei spoturi arată cam aşa şi ele vor deveni bannere publice, pe care le vor vedea şi copiii şi necopiii şi pudibunzii şi sexualizaţii la maximum.

Ce zice Cotidianul sub această reclamă?

[Ceva adiacent. Redacţia ziarului Cotidianul, faceţi margini textelor, cu paragrafe, cu spaţii între bucăţile de text, că nu vă ia mult timp! Dacă scrieţi în limba română, măcar faceţi citibile textele pe care le publicaţi, că de consistenţa lor nu ne mai temem de mult! ]

Reclama de faţă e soră cu reclama Sex în pat cu părinţii.

În reclama de aici şi în cea indicată supra, s-a mers pe aceeaşi idee: lipim pornografia de idee, oricare ar fi ea şi vindem campania la nivel mediatic. După cum din campania Sex în pat cu părinţii nu reiese că tinerii vor sau pot să muncească pentru a-şi dobândi o casă, ci se arată numai că ei sunt nesimţiţii care fac sex, la o adică, în pat cu părinţii lor, cu părinţii unuia dintre ei…tot la fel în campania chiloţi roşii, nu suntem invitaţi ca să nu mai fumăm, ci să ne masturbăm.

În prima campanie cât şi în a doua învăţăm chintesenţa ideologiei porno – de care am mai vorbit anterior – şi care constă în sexualizarea oricărui obiect public sau caznic la nivel vizual şi în introducerea subtilă dar sigură în mentalitatea omului curent a unui mod de a fi procesat în pornografie.

Din campania sex cu părinţii aflăm că, casa sau a fi acasă sau a avea casă nu înseamnă să te rogi în casă, să te odihneşti în casă, să vorbeşti în casă, să primeşti musafiri în casă etc….ci înseamnă doar să faci sex în casă, cu iubita/amanta/soţia ta…eventual la decibeli mari, pentru ca să împărtăşeşti şi celorlalţi nesimţirea iubirii voastre şi să te doară în c** de toţi, începând cu părinţii tăi.

Din campania chiloţii roşii aflăm cum să ne masturbăm văzând-o pe vedeta noastră care se veştejeşte…dar aici e mereu nouă, frumoasă şi apetisantă şi în niciun caz nu va fi un motiv întemeiat ca să te laşi de fumat. Cine a ales-o pe doamna Mihaela Rădulescu ca cel mai bun brand românesccare alungă tabacul din sângele românilor, are o genialitate tot atât de mare, ca aceia care o promovează pe Nicoleta Luciu, acum gravidă în fază avansată, drept…cea mai sexy româncă.

Dacă v-aţi lăsat de tutun…sau v-aţi apucat de altceva, vă rugăm să ne scrieţi!

Ar fi interesant pentru noi de văzut, pentru că cel mai tare articol de pe 9 septembrie 2008 al Cotidianului sunt…chiloţii roşii care alungă tutunul din oameni.

Pr. Dorin

Did you like this? Share it: