Teologie pentru azi

O platformă ortodoxă pentru o reală postmodernitate

istanbul escort istanbul escort beylikduzu escort istanbul escort

Noi ne uităm la vedete…iar vedetele se laudă cu banii luați din publicitatea la care nu ne uităm

Așa rezultă din acest articol, care trece în evidență sumele de bani câștigate din publicitate. Cum publicitatea nu e în emisiunea ca atare, rezultă că noi ne uităm la vedete sau emisiuni preferate iar ei câștigă bani din publicitatea care precede sau urmează emisiunea ca atare sau o segmentează.

Deci ei prestează orice (știri, zâmbet și informații) dar câștigă bani ciocolata, berea, mașinile, uleiul, computerele și pantofii de damă sau, înr-un cuvânt, ce se publicitează la TV.

Mai pe înțeles…și Mircea Badea și Victor Ciutacu și Esca și Nașu și mai cine vrei…nu fac cât o sticlă de lapte sau de coca cola…dacă acelea aduc banii. Ei sunt de poză…că banii vin din altă parte: de la băieții care îi fac mai la negru, mai la alb…și cam asta e televiziunea.

Dv. ați înțeles altcumva?

Did you like this? Share it:

Previous

La 80 de ani de Radio românesc

Next

Rugăciunea nu e artă, ci nevoie ontologică de vorbire cu Dumnezeu și cu Sfinții!

1 Comment

  1. Viorel Cinteză

    Exact aşa am înţeles şi io!

    Dar asta este „economia de piaţă”, nu?

    Culmea e că, cei care plătesc pentru prezentarea clipurilor (foarte proaste, neruşinat de dese şi, de parcă toate posturile ar fi un imens cartel, peste tot, în acelaşi timp!) îşi închipuie că-i urmăreşte cineva.

    Bine că plătesc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

ücretsiz porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort