Reducerea de iarnă e…nesimțirea de vară

Nu mulți au înțeles minciuna prețului redus…tocmai de aceea mai se bucură pentru ea, în loc să se indigneze.

Dacă comerciantul ar fi un om afacerist, un real patron și nu un ageamiu, nu ar rămâne niciodată cu ditamai stocul de marfă nevândută de pe vară, ca să îl dea la redus, cu minus 70, 80, 90 la sută de cu iarnă.

Dacă ar fi pe felia lui, dacă ar știi să facă afaceri…ar știi să stabilească prețul corect. Prețul corect înseamnă prețul pe buzunarul clientului și pe calitatea produsului.

Dacă ai fumuri de mare comerciant, ții prețul, ca prostu, ridicat, clienții nu vin și dai faliment. Asta la vista baby!

Așa că marile reduceri de sărbători sunt de fapt marea avariție și prostie a falșilor patroni de România, care nu știu să își respecte clientul.

După client trebuie să fugi!

Clientul trebuie măgulit ca să se întoarcă!

Trebuie să faci din preț un vino încoa real pentru client și nu o strâmbare din nas.

Până la patroni cu cap…să nu vă bucurați de reducerile majore de acum, pentru că sunt făcute pe nervii dv.!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *