Teologie pentru azi

O platformă ortodoxă pentru o reală postmodernitate

Zâmbetul cumpărătorului


Adică bagi la cap marca produsului dacă e scurtă, ușor de reținut, dacă e expresivă, dacă are puține tușe în imaginea de prezentare, în logou și dacă îți face cu ochiul și ca preț și la nivelul calității.

Însă, fie el logoul cât de tare, dacă ai luat odată produsul, fie că e computer, fie că e mașină, fie că e prăjitură și nu au fost bune…nu le mai iei și a doua oară. Marketingul ține prima oară…nu și a doua oară, dacă ești întreg la minte și ai învățat din prostirea de prima dată.

Did you like this? Share it:

Previous

Italiană pentru români (12)

Next

Google Translate Pro v 4.3.327

2 Comments

  1. Adevărat.

    Am citit undeva că marketingul înseamnă a furniza marfa potrivită persoanelor potrivite, la locul potrivit şi la momentul potrivit.

    *Apropo, de „omul potrivit la locul potrivit”. N-are legătură cu subiectul. E doar pentru dumneavoastră, dacă-mi permiteţi.

    Am o întâmplare, nu tocmai hazlie, datorită consecinţelor pe care urma să le suport deoarece persoana în cauză a auzit comentariul meu…

    În tinereţe lucram la un centru de cercetare şi inginerie tehnologică (ştiu sună pompos, dar nu e mare lucru,desen tehnic, proiecte…) eram punctuală, dar într-o dimineaţă s-a întâmplat să intru cu un minut mai târziu pe poarta institutului. Directorul şi-a pus în gând tocmai atunci să stea la poarta de servici ca să-i urmărească pe cei întârziaţi (ghinionul meu).

    L-am observat dar nu m-am grăbit să intru. La câteva ore mai târziu secretara ne-a înmânat mai multor „întârziaţi” câte un avertisment (ştiţi, ceva de genul: „Conform….la următoarea abatere…”).

    Toţi erau supăraţi şi indignaţi, comentând evenimentul. Ca să-i binedispun am spus foarte calm „ei şi ce dacă a stat la poartă? Omul potrivit la locul potrivit!”

    Vă doresc toate cele bune şi să aveţi o zi frumoasă.

  2. Asa este!

    Nu de putine ori, cumperi un produs, vrajit fiind de eticheta acestuia interesanta sau de publicitatea facuta si constati slaba calitate a acestuia.

    Zilele trecute, fiul si nora mea, intorsi de la cumparaturi, la citirea mai atenta a ingredientelor pe o cutie de pateu de gasca, au constatat ca de fapt, ficat de gasca, se gasea in acel produs, decat intr-un procent de 15%, restul fiind grasime se porc, lapte, sare, vin de Porto (?!), ficat de porc, conservanti, sare.

    „Afara-i vopsit gardul, inauntru-i…leopardul!”.

    Oare, in loc de a consuma produse din acestea de loc ieftine la o calitate indoielnica, nu s-ar putea prepara in gospodarie?

Lasă un răspuns

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén