Brandul: între ficțiune și realitate

Mergând spre Biserică, pentru înmormântare…adică sâmbătă, 13 martie 2010, doi muncitori, cam plictisiți…încercau să urce pe magazinul Unirii panoul acesta ditamai…

DSC00263

M-am oprit și l-am fotografiat pentru mărimea lui…pentru că habar am ce marcă e. Să vedem ce zice Google despre el! Cavaliere…înseamnă, din păcate, faliment…pentru ca, mai înainte, să fi fost vorba despre: îmbrăcăminte pentru bărbați.

Acum înțeleg că panoul nu se urca…ci se cobora.

Asta doream să remarc și eu: prea mare muncă și reclamă pentru ceva…atât de necunoscut…Nu cred că brand poate fi ceva cunoscut doar de câțiva. Iar dacă îl cunosc puțini, atunci ficționalizarea lui, prin reclame gigant, e ceva contraproductiv.

Dacă ceva nu e bun…degeaba e foarte publicitat. Până la urmă uleiul iese la suprafața apei…ca în cazul falimentului de față…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *