Publicitatea între miraj și realitate
Există o platformă americană care se numește: I Believe in Advertising.
Apologia mea de acum e contra acestui miraj: eu nu cred că publicitatea poate să înlocuie contactul real, direct și personal cu produsul publicitat. Când te întâlnești cu produsul ca atare atunci mirajul publicitar se împrăștie și rămâne dezgustul sau dorința vie de a nu mai cumpăra niciodată lucrul cu care te-au prostit odată…
Publicitatea reală trebuie să nu fie așadar numai o poveste, o bombastică raportare la o mașină sau la un televizor…ci ea trebuie să coboare în realitate.
Cu cât reclama se identifică cu realitatea…cu atât produsul se recomandă de la sine.
Din acest motiv nu cred că poți să vinzi, la nesfârșit, un produs prost numai cu inflație publicitară. Sau nu poți să vinzi un produs prost…fără să fie receptat ca atare, chiar dacă, din diverse motive (între care sărăcia e primul) el se cumpără.