Statistici. Concluzii. Sublinieri. Lucruri văzute de-aproape [9]

Partea întâi, a doua, a treia, a patra, a 5-a, a 6-a, a 7-a, a 8-a

***

Avântul studentelor

Econtext oferă o statistică a numărului de studente din România[1] în 2011 și lucrurile stau astfel:

Ceva e sigur: ori cel care a făcut statistica e transilvănean și își face reclamă…sau chiar așa stau lucrurile.

Restul…sunt studenți…dacă vreți procentajul sută la sută…

Și mai rămâne o problemă, una deschisă: despre câte studente românce din promoția asta vom auzi lucruri incredibil de frumoase pe viitor?

*

Copii dispăruți

Poliția Română prezintă fotografii ale copiilor dispăruți (presupun) recent

Iar dintre persoanele afișate online la această dată[2] 33 sunt fete…și numai 17 sunt băieți

Dacă au fost răpite aceste fete, în primul rând au fost luate pentru prostituție…pentru transplant de organe sau pentru adopție?

*

Trafic. ro și…tonele de creier românesc nefolosite

Trafic. ro se ocupă cu monitorizarea locațiilor online.

Și topul saiturilor pe Trafic. ro, în funcție de traficul avut, adică de numărul de vizitatori, în perioada 7 noiembrie-13 noiembrie 2011[3], e acesta:

1. Cancan. ro[4], adică saitul ziarului cu același nume, a avut 1.014.540 de vizitatori unici, 2.556.138 de vizite și 8.710.001 de afișări de articole.

Pe înțelesul tuturor: un milion și ceva de oameni, cu toții „intelectuali”, timp de o săptămână, au intrat o dată sau de mai multe ori în această locație cu știri de doi lei, cu multe parașute dezbrăcate și cu dezbateri ultra-neinteresant de mondene și au deschis niște articole de pe el de aproape nouă milioane de ori.

2. Ocazii. ro[5] e o piață de vechituri online.

Eu vând o geacă, tu vinzi o pereche de ciorapi…Miruna își vinde ochelarii pe care i-a cumpărat la mare…

Dăm anunț…și poate că ieșim la un suc…la o iarbă verde…sau la ceva și mai mult cu cea care o să-mi vândă o carte a ei…la un preț „surpriză”.

Au intrat 1.008.146 de inși…de 2.244.096 ori…și au deschis, din curiozitate sau necesitate…31.129.644 de anunțuri.

În concluzie: după ce intri pe la dezbrăcate…treci să îți cumperi și un breloc cu 2 lei…

3. Forum.softpedia.com[6]…adică un alt spațiu online unde diverși anonimi își dau cu părerea…despre ce știu și, mai ales, despre ceea ce nu știu. Nu se specifică numărul vizitatorilor…dar sunt pe locul al 3-lea

Cel mai adesea aici se vine pentru vreun program, pentru vreo idee pentru computer…sau pentru gargară…Adică pentru luat ceva și plecat…sau pentru tăiat frunză la câini

4. Libertatea.ro[7]…un al doilea tabloid românesc…deloc departe de Cancan…unde inflația de gânduri…este minimală în comparație cu vârtejul de imagini nurizate. Nici pentru el nu ni se oferă date la vedere.

5. Sport. ro[8]…pentru diverși „microbiști”…Da, despre ziar e vorba!…

Bineînțeles e tot o locație pentru persoane foarte virile la nivel mental, care cere multă specializare „intelectuală” cititorilor săi…

Au venit 891.231 de persoane (câte erau femei?) de vreo 3.225.992 de ori…și au benoclat 13.061.298 de articole…asta însemnând aproape dublul celor care au „savurat” articolele Cancanului.

6. Trilulilu.ro[9]…unde se mai uploadează o filă audio sau video…sau se mai caută câte o filă…Însă traficul cel mai mare și-l fac utilizatorii înșiși…care interacționează între ei.

Iar ordinea următorilor în top e aceasta: Adevărul.ro, TPU.ro, Realitatea.net, GSP. ro, Gândul. info, Click. ro, Antena 3. ro, Ziare. com etc.

Concluzia concluziilor: trafic de români pentru români, căutări de neam prost, lucruri ușoare ca să nu ne doară capul, căutăm online numai ușurătăți…și nu avem nici măcar o locație care să aibă 5, 10, 40 de milioane de unici pe săptămână…

Adică suntem lamentabili în ceea ce privește utilizarea onlineului cât și la performanța în online.


One comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *